Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

MUA Lipsticks: Review&Swatches

Γεια σας! 

Έκανα επιτέλους την πρώτη μου αγορά online! Παρακολουθούσα καιρό την εταιρία Make Up Academy ή αλλιώς MUA που είναι αγγλική και με πολύ πολύ φθηνές τιμές και αποφάσισα να αγοράσω από αυτήν. Εκείνο τον καιρό με κάθε αγορά πάνω από 8 λίρες σου έδιναν μια παλέτα με 24 σκιές δώρο, by the way κάθε τόσο δίνουν πολύ καλά δώρα με τις αγορές ανάλογα με τα like της σελίδας τους στο Facebook οπότε ρίξτε μια ματιά. Σήμερα θα σας δείξω τα κραγιόν που πήρα, έκαναν 1 λίρα το καθένα δηλαδή γύρω στο 1,20 ευρώ, τα λεφτά τους τα αξίζουν με όλη την σημασία της λέξεως. 



Στα υπέρ ότι είναι απίστευτα κρεμώδη, εγώ προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει πιο κρεμώδη κραγιόν, έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και προπάντων είναι πολύ φθηνά. Στα αρνητικά ότι δεν έχουν σούπερ ουάου διάρκεια, σχετικά καλή αλλά όπως προείπα για τα λεφτά τους είναι πολύ καλά. Σίγουρα σε μελλοντική μου αγορά θα πάρω κι άλλες αποχρώσεις. 

Προς το παρόν πήρα 3 διαφορετικές. Η πρώτη (Νο. 13) είναι μια κατακόκκινη, ψυχρή σε τόνους μπλε απόχρωση που μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι σχετικά ματ και έχει την μεγαλύτερη διάρκεια και από τις  3 που αγόρασα. 






Η δεύτερη (Νο.3) είναι μια φούξια/ροζ απόχρωση, σχετικά καλοκαιρινή, σατινέ, με χρυσόσκονη σε λογικά πλαίσια. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν μου ταιριάζει αλλά είναι πολύ όμορφη και κοριτσίστικη. Είναι λίγο πιο ανοιχτή από τις φωτογραφίες, το φως δεν με βοήθησε καθόλου. 



 Και η τρίτη και τελευταία το Νο. 2 και προσωπική αγαπημένη για τον χειμώνα είναι ένα μωβ/λιλά ανοιχτό που γίνεται όλο και πιο σκούρο με επιπλέον περάσματα. Θα το φορέσω πάρα πολύ πιστεύω φέτος για φθινόπωρο και χειμώνα. 



Αυτά για την ώρα, ετοιμάζω το επόμενο ποστ με την παλέτα που είναι 24 αποχρώσεις και θα είναι λίγο τεράστιο. Ευχαριστώ για την ανάγνωση, γράψτε μου τα σχόλια σας από κάτω.


5 σχόλια: